Suwałki, ul. Noniewicza 37
+48 532 841 670
+48 87 737 77 96
+48 87 737 77 91
recepcja@hotelvillaeden.pl
REGULAMIN HOTELU

Szanowni Goście!

Serdecznie witamy w Hotelu 3* "VILLA EDEN & SPA"

 

Dziękujemy za wybór naszego Hotelu 3* jako miejsca Państwa pobytu i wypoczynku. Zapewniamy, że z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby pobyt w hotelu
„VILLA EDEN & SPA"
spełnił Państwa oczekiwania.

Do Państwa rąk oddajemy niniejszy Informator Hotelowy, który ma pełnić rolę przewodnika po naszym Hotelu i świadczonych przez nas usługach.

W wypadku pytań lub wątpliwości Pracownicy Hotelu są do Państwa dyspozycji.

 

Szanowni Rodzice, prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dzieci przebywające w hotelu. Prosimy, aby nie przebywały same na tarasie.

Życzymy miłego i udanego pobytu
Dyrektor i Pracownicy
Hotelu „VILLA EDEN & SPA"


Informator

Dla Państwa bezpieczeństwa i wygody prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.

Aby dodzwonić się z pokoju do Recepcji wystarczy wybrać nr 227 na telefonie dostępnym w pokoju. Pracownicy Recepcji służą Państwu pomocą. Udzielą oni wszelkich informacji na temat Hotelu, atrakcji turystycznych oraz wydarzeń kulturalnych i imprez.

Doba hotelowa rozpoczyna się pierwszego dnia pobytu o godzinie 14:00, kończy o godzinie 12:00 ostatniego dnia pobytu. Hotel może przedłużyć dobę w miarę dostępności pokoi.
Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 22:00 dnia poprzedzającego termin najmu pokoju.

Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.

Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.

W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej w kwocie 300 złotych netto.

Palić można jedynie przed budynkiem oraz na tarasach.

Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godz. od 22:00 do 7:00.

Informujemy Państwa o możliwości budzenia telefonem przez Recepcję, tel.: 227

Przesyłanie faxów, kopiowanie, wysyłanie listów, zamówienia taksówki - prosimy o kontakt z Recepcją.

Znajdujący się na terenie Hotelu parking samochodowy jest parkingiem niestrzeżonym – bezpłatnym. Parking strzeżony jest płatny zgodnie z cennikiem i jest objęty monitoringiem. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa Hotelu.

Hotel przyjmuje wpłaty gotówkowe w PLN, EUR oraz wpłaty kartą płatniczą lub kredytową (Nasz terminal nie obsługuje kart American Express – przepraszamy).

Zapotrzebowanie na dodatkowe ręczniki, poduszki, kołdry prosimy zgłosić Recepcji, tel.: 227

Aby pozostawić drogocenne przedmioty w depozycie, prosimy zgłosić się z nimi do Recepcji.

Prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 227

Służymy pomocą w zorganizowaniu bankietu bądź prywatnego przyjęcia. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 532-841-670

Każdy pokój wyposażony jest w przewodowe łącze internetowe. Internet bezprzewodowy - WiFi dostępny jest również nieodpłatnie na terenie całego Hotelu. Prosimy o pobranie hasła w recepcji hotelu lub telefonicznie kontakt z recepcją, tel.: 227

Hotel „VILLA EDEN & SPA" nie prowadzi usług pralniczych. Mogą Państwo jednak nieodpłatnie skorzystać z deski do prasowania oraz żelazka. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 227

Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. Gość hotelowy powinien zgłosić szkodę Recepcji niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

Koszt zniszczenia lub zgubienia kluczy lub karty hotelowej wynosi 150zł.

Informacja wkrótce.

Recepcja: 227
Restauracja: 228

Rozmowy telefoniczne pomiędzy pokojami oraz innymi telefonami wewnętrznymi są bezpłatne.

STRAŻ POŻARNA 998
POGOTOWIE RATUNKOWE 999
POLICJA 997
POŁĄCZENIA ALARMOWE Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO 112

1 POLSAT polski
2 TVN polski
3 TV4 polski
4 TV PLUS polski
5 TVN SIEDEM polski
6 TV PULS 2 polski
7 TV 6 polski
8 TV POLSAT SPORT polski
9 TVP 1 polski
10 Eska TV polski
11 TTV polski
12 POLO TV polski
13 ATM ROZRYWKA polski
14 TVP 2 polski
15 TV TRWAM polski
16 TVP KULTURA polski
17 TVP HISTORIA polski
18 TVP INFO polski
19 TVP2 HD polski
20 TVP BIAŁYSTOK polski
21 TVP POLONIA polski
22 TVP ROZRYWKA polski
23 TVP ABC polski
24 TVP1 HD polski

Hotel zastrzega sobie zmianę kolejności programów TV.

INSTRUKCJA BEZPIECZEŃSTWA PRZECIWPOŻAROWEGO.

Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.

Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:

  1. W przypadku pożaru, zadymienia prosimy bezzwłocznie poinformować o tym Recepcję, tel. 227.
  2. Prosimy o podanie numer pokoju, w którym się Państwo znajdują i przekazanie informacji o zagrożeniu jakie ma miejsce.
  3. Prosimy o zachowanie spokoju, nie wpadanie w panikę i postępowanie zgodnie z instrukcjami wydawanymi przez pracowników Hotelu oraz Straży Pożarnej.
  4. Jeśli źródło ognia jest niewielkie (np. niedopałek papierosa) prosimy ugasić je samodzielnie, pod warunkiem, że nie narażą Państwo na szkodę własnego zdrowia i zdrowia osób znajdujących się w pobliżu. O zdarzeniu prosimy poinformować Zarządcę Hotelu bądź Recepcję.
  5. Jeżeli pożar powstanie w pokoju, w którym się Państwo znajdują, należy natychmiast opuść pokój dokładnie zamykając za sobą drzwi. W ten sposób unikniemy rozproszenia ognia na pozostałe części budynku.
  6. Prosimy o włączenie przycisku alarmowego i przejście do recepcji wskazaną drogą ewakuacyjną.
  7. Informację telefoniczną od recepcji prosimy przyjąć bez przeciągania i wypytywania o zbędne szczegóły. To znacznie wydłuża czas informowania o zagrożeniu pozostałych Gości Hotelu. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcjami przekazywanymi przez Pracowników Hotelu.
  8. W miarę możliwości prosimy o udzielenie pomocy poszkodowanym osobom.
cena od
60
za dobę od osoby
 
 
Sala konferencyjna